Sunday, March 27, 2016

Keputusan

Keputusan telah dibuat.. Atas persetujuan keluarga , aku memilih untuk mendengar nasihat dan pandangan mereka.. Memilih yang terbaik antara yang terbaik.. Berharap Allah memberi jalan kemudahan diatas setiao hari yang bakal dilalui selepas ini.. Hidup disana pastinya tidak mudah.. Bukan niat aku melarikan diri tapi cuma untuk membina dan mencari kembali sisa hidup yang telah aku persiakan selama ini..
April ini bakal memulakan kehidupan di tempat baru bersama rakan baru , persekitaran kerja yang baru serta semuanya baru.. Aku cuma lebih yakin bahawa aku mampu ..

# selamat tinggal kak sha n yana.. jaga diri baik-baik.. semoga sentiasa ketawa seperti selalu walaupon tanpa aku.. aku pasti rindu dengan semuanya.. rindu ingin memnjat pokok pelam di sebelah rumah cuma untuk membuat jeruk , rindu ingin berjalan kaki ke uptown , rindu ingin joging setiap pagi sesudah subuh dan segalanya.. Semua itu semalam yang bakal aku simpan rapi di dalam kamus hidup..
# the next chapter of life just begin dear self
# its end of march
# may Allah bless

No comments:

Post a Comment