Tuesday, March 22, 2016

Hati

Hujan lagi.. Saat sendiri bingung memikirkan mengapa hujan itu terlalu aku kagumi lalu aku tersedar akan sejuknya angin yang setia bersama hujan itu yang menerangkan segala erti dan persoalan yang bermain di halakah fikrah yang sarat ini.. Secawan Latte baru sahaja aku pesan.. Sejuk ini membunuh namun panas Latte itu masih bisa menghidupkan rasa yang mati itu..
Alhamdulillah hidup kembali teratur.. Walau banyak perubahan namun aturan Tuhan lagi maha hebat.. 22 tahun 11 bulan 22 hari hidup di bumi Mu Tuhan , jatuh bangun , gelak tawa , suka duka , tangis sendu , dan semuanya sudah aku jalani but yet i realize my journey is just began..
Buat sahabat yg sentiasa ada , Wan , terima kasih kerana menjadi sahabat terbaik.. Ress , terima kasih sebab selalu ada menjadi penasihat dan penguat semangat yang tak pernah putus mengingatkan aku akan hebatnya kuasa Allah dan kita hanya perlu percaya.. Syida dan Mulya yg selalu ada saat susah senang akak , yg selalu tanya akak ok ke , yg jugak rider time malam2 time akak lapa (okayy that was the best part bcos u two just being my best stomach filler)... Ari , aku masih ternanti kata2 semangat dari mu setiap pagi.. Terima kasih kerana sentiase memberi semangat untuk aku terus berjalan tanpa menoleh .. kalau pon ada sesekali aku menoleh , sebuah senyuman sudah mampu aku ukirkan.. Erti kedewasaan yg kau ajarkan selama ni x mungkin aku sia-siakan..
Buat adik yg paling annoying , Ica , terima kasih kerana menyerikan dan meng'annoying'kan lagi hari2 yang aku lalui..
Buat dia , hidup baik2.. All the memories wont fade and never can be faded by time..

#Rindu family di sungai buloh
#Farha Az-Zahra , get well soon dearest baby


 Dear Ica , lets grow old together , lets be crazy together , lets annoyed each other , lets keep this love forever and lets get fat together sis !

No comments:

Post a Comment