Saturday, April 25, 2015

the more u give , the more u get rewards

 Blood Donation.. ye memang aku x cukup berat badan untuk jadi penderma tegar.. but actually im fit enough to donate my blood.. kesah plak aku dgn bebelan x cukup berat badan x leh derma 2... (dan akhirnya si yana gedik dpt la derma darah lagi buat yang entah keberapa kalinya walaupun x memenuhi syarat2 gara2 blood donation team 2 adalah kawan2 aku jugak.. kbye! darah i selamat hokay)
       

dan seperti biasa si kesayangan akan merajuk sebab aku g derma darah.. kate nye nnt sakit org 2 cucuk sana sini.. wahai kesayangan , brape kali nak explain yang i ni dah macam vampire sejak zaman study lagi.. i mmg favret darah2 ni.. (dan i pon pelik kenapa dgn diri i sendiri so jgn bnyk tnye).. tapi sebenarnye i akan rasa satu kepuasan diri je bile dpt derma darah..dah jadi hobi pulak :)

gamba 1 : si yana gedik dah potong rambut lagi.. yeayyy ! (buat2 happy la wlwpon sebenanye aku nak sgt jd pontianak lagi tapi si kesayangan x suka i rambut panjang... hokayy ! i ikut je)
p/s : muka xyah nk flawless sgt la...padahal bapak jerawat pon dah penuh satu muka.. tipu je sume ni..

gamba 2 : si kesayangan merajuk xnk pandang camera dan buat2 layan game teka-teki.. rasa mcm nk katok je kepale 2.. haishh

 

No comments:

Post a Comment