Thursday, April 16, 2015

KEMBALI




Disebabkan oleh keserabutan tanpa henti , aku mengambil keputusan untuk kembali mencari diri aku yang sebenar.. Lama sangat rasanya aku meninggalkan dan melupakan usul diri aku yang sebenar dek kerana kesibukkan yang terlampau dan juga banyak hal yang menjadi penghalang.. ya! aq bukan lah perempuan lemah lembut yang duduk bersimpuh dan membantu mak memasak didapur.. aku dibesarkan oleh nenek , segala tindakan dan apa pun yang aku ingin lakukan tidak pernah nenek katakan "tidak".. aku hanyalah aku.. aku kasar luaran dan juga dalaman mungkin.. aku sukakan aktiviti lasak.. aku rindu nak berbasikal , jungle trekking , hiking , absailing , caving dan pergi extreme park.. maigadddd i just miss those moments like crazyyyyy... 

dan hujung minggu lepas , aku mulakan dengan jungle trekking dulu.. dan kemudian ke extreme park dan jugak berbasikal.. ok , mungkin terlalu mengejut utk badan yang dah lama dimanjakan ni..


cuma satu rasa buat masa ini , aku bahagia.. 





# dan aku KEMBALI kepada diri aku yang sebenar
# the TEAM is just awesome.. razin , acap , mel , wafi , haikal and rafiq u all are just the best team members i ever met... terime kasih kerana menerima seorg perempuan dlm team yg xde perempuan ...kuikuikui

No comments:

Post a Comment