Sunday, March 1, 2015

March

dear A , i never realize when i have started to learn to loving u more than others , i never know why must u are the one who i met and fall for , i never get the answer until now.. loving u is a kind of blessing i ever had in my life..

aku mendoakan kebahagiaan kau diluar sana wahai kesayangan.. mungkin sampai sini sahaja cerita yang Tuhan tentukan untuk kita.. aku bahagia sepanjang tempoh itu.. terima kasih kerana membahagiakan.. jujur , aku tidak pernah menyesal mengenali dan mencintai kau.. aku tahu kau akan baik2 sahaja tanpa aku.. cuma satu pesanku , jaga diri baik2 , hidup baik2 , bahagiakan orang tuamu , bahagiakan insan sekelilingmu (sepertimana kau mengajar aku) , andai suatu saat kita bertemu lagi , kirimkan aku senyuman itu.. :)

# Tuhan , andai dia jodoh terbaik , bahagiakan kami sehingga akhir hayat
# tarikh itu telah pun ditetapkan
# segala persiapan sedang dijalankan
# Wan iz'aan , kau akan aku bahagiakan :)

No comments:

Post a Comment