Sunday, February 1, 2015

Rasa itu Membunuh

Diluar hujan.. petir saling bertingkah.. angin begitu kuat.. namun entah kenapa rasa ini tidak pernah membunuhku.. sebaliknya aku senang menikmati rasa ini.. rasa angin hujan yang seakan membawa pergi segala resah yang datang menghenyak minda..

A , kau datang disaat tepat.. disaat aku perlukan teman untuk meluah rasa.. disaat aku perlu seorang pendengar setia dan juga penasihat yang mampu memberi seribu kekuatan.. cuma satu yang mampu aku ucapkan , terima kasih sahabat.. semoga kau juga bahagia sepertimana kau membahagiakan aku..

buat dia , aku pergi.. buat sementara ini kau fikirkan lah yang terbaik.. antara pilihan keluarga dan kehendak hati , aku tidak mahu memaksa.. bukan kerana aku membenci tapi aku juga tahu apa ertinya terluka.. kau sepatutnya lebih tahu akan rasa itu.. Berdoalah semoga semuanya baik2 sahaja..

No comments:

Post a Comment